Pukebergs Bollklubb

Pukevallen

Vägbeskrivning länk

Från Kalmar: Sväng vänster i rondellen mot Växjö. Strax efter du passerat bron över Pukeån svänger du vänster in mot Svartbäcksmåla. Efter 50 meter tar du vänster in till Pukevallen och parkeringen.

Från Vetlanda: När du kommer till Nybro och trafikljusen tar du vänster. Fortsätt ringleden/Norra vägen till Rondellen. Kör rakt igenom denna och följ skyltar mot Växjö. Straxt efter du passerat bron över Pukeån svänger du vänster in mot Svartbäcksmåla. Efter 50 meter tar du vänster in till Pukevallen och parkeringen.

Från Växjö: Innan du kommer till rondellen svänger du höger mot Svartbäcksmåla. Efter 50 meter tar du vänster in till Pukevallen och parkeringen.