Pukebergs Bollklubb
Fotboll

Fotbollsskola 2024
2023-05-03 12:26

Ge barnen en härlig start på sommarlovet med fotbollsskola under tre dagar, 17-19 juni!

I år är fotbollsskolan för killar och tjejer som är födda 2012-2017.

Anmälan är nu öppen och i länken nedan hittar ni information om tider, kostnad och vad som ingår: Pukebergs Fotbollsskola 2024

Nytt för i år är att fotbollsskolan för första gången bedrivs i egen regi tillsamans med 3&1 textil.

Varmt välkomna till Pukevallen under Midsommarveckan!

(Fler bilder hittar ni i fliken Bildgalleri under Ungdom)

Fotboll för barn födda 2019!
2023-04-06 09:15

Den 8 maj startar vi upp en ny grupp för killar och tjejer som vill prova på fotboll.

Träningarna kommer vara på onsdagar klockan 17.15 under våren.

Ingen föranmälan krävs utan vi samlas vid träläktaren på Pukevallen.

Vi söker tre till fyra ledare som kan dela på ansvaret för gruppen framöver.

Gympaskor eller fotbollsskor, kläder som är sköna att springa och leka i, vattenflaska och benskydd kan vara skönt att ha.

Varmt välkomna till Pukevallen i vår!!

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade